My life ♥

The Blogger!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here and thanks visited ;)

The Best Thing In Life Are Free : Hugs, Smiles, Friends, Kisses, Family, Sleep, Love, Laughter, Good memories ♥
Nuffnang

Recent Post

Happy CNY 2013
CNY coming very soon
家庭教师Reborn 动漫评论
2013 life of 年头
Apple iPhone 4S or Samsung Galaxy S3
2013 Count Down (S3 Lost)
Life Of 2012
16th KRS Training camp
Merry Christmas
Genting Highlands

Footprints here!


My Past


Turn To The Previous/ Next Page


2015 Wishlist

Grow Taller
Get more money
Healthier and Happier
Weight Loss
Pass with flying colors

Social Networking

Facebook | Twitter | Tumblr


Saturday 2 March 2013 @ 14:06
I'm sick ToT
Sick face. 我很累现在 眼睛很烧 但是就是睡不着 所以趴起来玩电脑写blog -_- 咳嗽咳到很不舒服 鼻涕又一直流流流 喉咙又有点疼 ToT 最主要的还是眼睛很烧 一直想要关眼睛nia 关了眼睛感觉很舒服 但是又睡不着很无聊 walaooooooooooooo why so zek ak -.-

超倒霉 ! 因为要考试了 所以打算这个星期开始读书的 都已经来不及读了还给我生病 /.\ 原本只是打算放弃F4的sejarah, 现在还要放弃什么呢 ? T___T 还要烦得还是Akaun 到现在了我还没有去补习 TT 要考试了啦 因为没有补习对akaun很没有信心咯(去年都很有信心的TT) 去年有补习就有做exercise练习啦 现在基本上都在lam nua. 老师在学校教的example又不多 题目换一下我可能就不会做鸟 uek -.- 

再来就是教育展 每教育展一次我好像就烦恼一次. 但是不管几次 我想来想去还是觉得读accounting最最最好啦 I mean应该是最适合我了 =3= 记起我之前竟然想过当精神科医生还有催眠师的说 因为看戏都觉得这份工作很yeng XD 但是听说要读很多很多年 而且科学不好 所以就... lololol.

别写了 我生病了要多休息 ;P Bye bye 退出前点击我的nuffnang一下谢谢 ;D