My life ♥

The Blogger!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here and thanks visited ;)

The Best Thing In Life Are Free : Hugs, Smiles, Friends, Kisses, Family, Sleep, Love, Laughter, Good memories ♥
Nuffnang

Recent Post

冲刺 ! Pia Pia Pia !!!
Military Community Volunteering Day (MCVD)
Got A Haircut. (No More Long Fringe)
Gurney with Hooi2 and Karying
Ah Boys To Men 2
Exam finished & Happy Birthday To My BFF
I'm sick ToT
Happy CNY 2013
CNY coming very soon
家庭教师Reborn 动漫评论

Footprints here!


My Past


Turn To The Previous/ Next Page


2015 Wishlist

Grow Taller
Get more money
Healthier and Happier
Weight Loss
Pass with flying colors

Social Networking

Facebook | Twitter | Tumblr


Saturday 18 May 2013 @ 08:55
EMOOOOOOOOO ? NO !
Heyyyyyyyy 时间过得好快 但是这个星期好难熬 TT 没关系还考多三天考试就结束了 ;P 这个考试 让我最EMO的莫过于account了 emo max TT 没有想过会这样没有信心的作答叻 整个人就是emooooo == Lol 算了啦其实已经不emo料啦 emo的是昨天 哈哈哈哈哈哈. 下次Trial了 真的要pia了啦 不然我要堕落到几时 ;0

然后就是还有一个星期就假期了叻 ! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 但是这个假期好像没有出门 D; 算了呆在家做宅女 反正很多戏我要看还没有看 -.- 最近外面上映着的电影我也好多好多没有看 像当年我常常都把上映大家又称好的电影都看完. 最近却很少出门 出门也都不看电影 /.\ 好像超久没看电影了叻 有点与世隔绝的feellllllllll~ oh HAHAHAHAHHAHA 

最近不顺心的事很多 心情起起落落. 让人爆笑让人amteh的事情也有很多 == 真不明白做什么会这样 hmmmmmmmmmm 很烦呐 ~ 算了我不想写emo的blog post 就这样Byebyeeeee ;) 退出前点击我的nuffnang谢谢蛤 ;DDD