My life ♥

The Blogger!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here and thanks visited ;)

The Best Thing In Life Are Free : Hugs, Smiles, Friends, Kisses, Family, Sleep, Love, Laughter, Good memories ♥
Nuffnang

Recent Post

EMOOOOOOOOO ? NO !
冲刺 ! Pia Pia Pia !!!
Military Community Volunteering Day (MCVD)
Got A Haircut. (No More Long Fringe)
Gurney with Hooi2 and Karying
Ah Boys To Men 2
Exam finished & Happy Birthday To My BFF
I'm sick ToT
Happy CNY 2013
CNY coming very soon

Footprints here!


My Past


Turn To The Previous/ Next Page


2015 Wishlist

Grow Taller
Get more money
Healthier and Happier
Weight Loss
Pass with flying colors

Social Networking

Facebook | Twitter | Tumblr


Sunday 26 May 2013 @ 23:06
Ikea , KL
Face looks weird ;/ WHYYYYY TT

Heyyyyyyyyy Happy Holiday ! ♥ Gonna start enjoy my holiday life already 这几天都没什么enjoy到 -.- 我要找几天宅在家做宅女 看我的戏 玩我的game 玩我的电话 爽爽去睡一下 爽爽不回msg ... OMG so syok 想到都爽鸟 HAHAHAHHA 别说我生活多无趣 这是我享受生活的方式, 你懂不懂 xP

29 / 3 / 2013
3月的事情了哦 当时在KL 刘海也还长. Went to Sunway Pyramid and Ikea today ;) Hmmmmm nothing to say ady ;/ Let's photos talk bahhhh

Good Friday. 吃素 ;) 





Okayy 只能说 我很不适合吃素 -.- 那些看起来像肉的东西都不是肉来的哦 ;) 鸡蛋你也可以选者要不要吃 因为有些吃素者好像不可以吃蛋的 ._. 吃完食物过后也是时候去Ikea了. 因为实际上我们今天的最终目的是Ikea x))

 While waiting the car come ;/
 My mum.
 MOO COW behind me HAHAH 
 Reached Ikea.
 Bought the RM1 Ice Cream HAHA


The Ice Creammmm. Not nice de HAHA


 Me ^0^


据说对于自恋的人来说,镜子无处不在 =-=


过后跑去吃驰名的meat ball. 好吧我没得吃我那天必须吃素 ToT 只能看着他们吃 ToT 那个meat ball好像很好吃这样 我只能流口水 ( ̄﹁ ̄) zek ak死了。
是不是看起来很好吃 TT

在我, Jiayi还有哥哥闲逛的一段时间过后,原来她们已经选好了买了东西.  Oh似乎忘了说今天的目的 今天来Ikea的目的就是为了买xinyi宿舍的一些家具yoooo ;D 
Nehhhhhhhhhhhhhhhh

过后就是把这些箱子挤在一辆车搬到Xinyi宿舍那里去. Haizzz 买的时候可真的是买的爽爽的 装的时候都快装死了 -,- 真的是幸好有好人帮忙 不然可真不知道我们要装到几点的说 D;
HAHAHAHHA 有没有脚变长的感觉 ? XD

好吧我不知道要写什么了 只记得当时1点多2点这样回到家睡觉吧 不是很有印象鸟 惨料惨料记性越来越差 ;0 太久没有写blog了 很词穷叻 == 好吧我尽量多写yoooooo. 退出前点击我的Nuffnang一下谢谢 ;D